Hieronder vindt u een aantal interessante links:
*Kwaliteitsslagerij Vroemen Spaubeek is per 8 januari 2020 verder gegaan als Kwaliteitsslagerij Claessen te Oirsbeek
*Kwaliteitsslagerij Claessen Oirsbeek
*Ik maak gebruik van KRULL en DUROC vlees
*Ik maak gebruik van diverse soorten olijfolie in mijn producten te weten Italiaanse olijfolie en Griekse van www.manolio.nl
*Zoekt u nog een ruimte om een feestje te houden dan kunt u bij Caffée Meels in Sweikhuizen terecht alwaar u ook kunt genieten van mijn (hapjes)buffetten
*Een zondagavond eens een keer ijshockey kijken, dat kan en steun met je bezoek Snackpoint Eaters
